A gazdasági és társadalmi változások, az új generációk megjelenése a szervezeti kultúrában is változásokat eszközöl. Napjaink vezetői szerteágazó kihívások előtt állnak, már nem csupán a folyamatok működtetése, hanem a munkavállalók által elvárt motiváló, érzelmileg is biztonságot nyújtó, az egyéni igényekre is kiemelten odafigyelő szervezeti kultúra megteremtése is a feladataik közé tartozik. Multigenerációs környezetben a coaching szemléletű és helyzetorientált vezetés, a hiteles kommunikáció, az eredményes konfliktuskezelés és motiváció kulcsfontosságú a magas teljesítmény és az alacsony fluktuáció eléréséhez. Az elégedett munkavállaló mind a termék/szolgáltatás, mind az ügyfélkommunikáció és a vállalat külső megítélésének minőségében is jelentős erőforrás.
TRÉNINGEK VEZETŐKNEK
Vezetői ön- és emberismeret (a fejlődés alapköve)
Helyzetorientált vezetés, együttműködés kialakítása, motiváció
Vezetői asszertív és erőszakmentes kommunikáció
Teljesítményértékelés és visszajelzés
Priorizálás, delegálás, időgazdálkodás
A vezető, mint mediátor – konfliktuskezelés
A vezetői stressz kezelése
Prezentációk, meetingek tartása
A kreatív problémamegoldás eszközei
TRÉNINGEK MUNKATÁRSAKNAK
Ön- és emberismeret (a fejlődés alapköve)
Kommunikációs alapismeretek
Asszertív és erőszakmentes kommunikáció
Konfliktuskezelés
Stresszkezelés
Időgazdálkodás
Prezentációk, meetingek tartása
Belső tréneri kompetenciák
WORKSHOPOK
HAMAROSAN
COACHING
HAMAROSAN