A gazdasági és társadalmi változások, az új generációk megjelenése a szervezeti kultúrában is változásokat eszközöl. Napjaink vezetői szerteágazó kihívások előtt állnak, már nem csupán a folyamatok működtetése, hanem a munkavállalók által elvárt motiváló, érzelmileg is biztonságot nyújtó, az egyéni igényekre is kiemelten odafigyelő szervezeti kultúra megteremtése is a feladataik közé tartozik. Multigenerációs környezetben a coaching szemléletű és helyzetorientált vezetés, a hiteles kommunikáció, az eredményes konfliktuskezelés és motiváció kulcsfontosságú a magas teljesítmény és az alacsony fluktuáció eléréséhez. Az elégedett munkavállaló mind a termék/szolgáltatás, mind az ügyfélkommunikáció és a vállalat külső megítélésének minőségében is jelentős erőforrás. Az alábbi tréningek ennek elérésében segítenek vezetőknek és munkatársaknak.
TRÉNINGEK VEZETŐKNEK ÉS MUNKATÁRSAKNAK
●
Önismeret, emberismeret
●
Growth Mindset – fejlődési szemlélet
●
DISC viselkedési típusok
●
Kommunikációs alaptréning
●
Asszertív kommunikáció
●
Stresszkezelés
●
Konfliktuskezelés
●
Időgazdálkodás
●
Kreatív problémamegoldás
●
Prezentációs technikák
●
Tárgyalástechnika
●
Konzultatív értékesítés
●
Train the trainer – belső tréneri ismeretek
VEZETŐFEJLESZTÉS, VEZETŐI TRÉNINGEK
➤ Vezetőképzés csoport- és műszakvezetőknek
➤ Vezetőképzés közép- és felsővezetőknek
● Vezetői önismeret, emberismeret
● Vezetői stílusok, helyzetorientált vezetés
● Vezetői kommunikáció
● Csoportfejlődés, csoportdinamika
● Együttműködés kialakítása, motiváció
● Teljesítményértékelés és visszajelzés
● Priorizálás, delegálás, időgazdálkodás
●
A vezető, mint mediátor – konfliktuskezelés a csoportban
Minden tréning előtt részletesen tájékozódom a megrendelő szakmai vezetőjénél a csoport összetételéről, a fejlesztési irányokról, a felmerülő problémákról, és a lehető legjobban személyekre/csoportra szabom mind a tematikát, mind a gyakorlati feladatokat és példákat. A tréningeken egyéni és csoportos gyakorlati feladatokat, játékos elemeket használok az elméleti részek elmélyítésére. Minden tréning interaktív, a résztvevők aktív bevonásával és együttműködésével zajlik.
Ha olyan szakembert szeretne felkérni, aki egy személyben a szakma határterületeiben is jártas, válasszon engem.
● MENTÁLHIGIÉNÉS SZAKEMBERKÉNT pszichológiai háttértudásom elősegíti az elméleti és gyakorlati modulok szakszerű, tudatos, hatékony átadását.
● MEDIÁTORKÉNT a felmerülő konfliktushelyzetek kezelésében és megoldásában tudok szakértő segítséget nyújtani.
● COACHKÉNT segítő kérdéseimmel a tréningeken is támogatni tudom a résztvevők fejlődését.
A tréningek hossza a tematikától és a szervezet igényeitől függően változó, de általában 1-3 nap.
A tréning elsődleges célja, hogy a résztvevő készségeit fejlessze, és a résztvevők ne csak elsajátítsák, de be is gyakorolják, át is éljék a különböző módszerek hatásait. A tréning valós problémákra ad valós megoldási lehetőségeket. Gondoljon csak bele, ha az Ön vállalatánál például konfliktus van a társosztályok között, vagy a vezetőket nem ismerik el a kollégák, azt vajon képes egy tréner négy óra alatt előremozdítani a megoldás irányába?
A bemutatkozás után jégtörő feladatok következnek, majd elméleti és gyakorlati blokkok váltják egymást. Minden tréningen van lehetőség arra is, hogy az adott témában a csoport által hozott esetet átbeszéljük. A tréningfeladatok egyenként néhány esetben csupán tíz percet, de sokszor akár harminc percet vagy egy órát is igénybe vesznek. A feladatok után minden esetben megbeszéljük a tapasztalatokat. Fontos részét képezi a tréningnek a lezárás is, ahol a résztvevők megfogalmazzák egyéni fejlődési irányaikat, vállalásaikat, majd visszajelzést adnak a trénernek is.