“A BÉKE NEM A KONFLIKTUS HIÁNYA, HANEM A KONFLIKTUS KEZELÉSÉNEK KÉPESSÉGE”

DAN MILLMAN

A munkahelyi konfliktusok ma már előkelő helyen szerepelnek a felmondások okai között. A konfliktusokat elkerülni nem lehet és nem is érdemes, azonban mindennapi egyet nem értéseinknek nem kell rossz hangulattal, egymás megbántásával végződni. Ha megtanuljuk helyesen kezelni ezeket a helyzeteket, rájöhetünk, hogy egy konfliktus akár a fejlődés előszobája is lehet. Fontos viszont tudnunk, hogy egy konfliktus a legritkább esetben szól arról, amiről a felek beszámolnak. A felszíni érdekellentét mögött minden esetben érzelmek és szükségletek rejtőznek – ezek feltérképezése nélkül nincs hatékony konfliktuskezelés.

ERRŐL LESZ SZÓ

● Hogyan keletkezik a konfliktus?
● Milyen szakaszai, típusai és szintjei vannak?
● Mit tehetünk és mit ne tegyünk az egyes szakaszokban?
● Amikor egy konfliktus elmélyül…

● Az eredményes konfliktuskezelés módszerei és technikái
● Konfliktuskezelési stílusok, a saját stílus beazonosítása
● A vezető, mint mediátor – konfliktuskezelés a szervezetben
● 
A sikeres együttműködés kialakításának módszerei

A tréningen a résztvevők elsajátítják a konfliktusok valódi okainak feltárási lehetőségeit, a konfliktus elmélyülésének megakadályozási módjait, és természetesen a leghatékonyabb konfliktuskezelési technikákat. A megszerzett tudás mind a munkahelyen, mind a magánéletben jól hasznosítható.

A hatékony konfliktuskezelés eredménye:

Javul a munkahelyi légkör, a teljesítmény, a kommunikáció. Az egyének és csoportok között kialakul az együttműködés, hatékonyabbá, sikeresebbé válik a problémás helyzetek megoldása, csökken a betegszabadságok száma és a fluktuáció. 

Tréningeket az Apave Magyarország szervezésében tartok.
Ajánlatért kérem, keresse Pór Valériát!