“A KOMMUNIKÁCIÓ A LEGFONTOSABB GYÓGYÍTÓ ESZKÖZ, AMELY A BIRTOKOMBAN VAN, ÉS ENNEK MESTERÉVÉ KELL VÁLNOM”

LUKÁCS LIZA pszichológus

A kapcsolatok – legyen az munkahelyi vagy magánéleti – megromlásának elsődleges oka a kommunikációban rejlik. A fő kérdés mindig az: Értjük vagy félreértjük egymást? 

ERRŐL LESZ SZÓ

● Verbális és nem verbális jelzéseink
● A félreértések okai és kialakulása
● Érteni és megérteni nem ugyanaz
● A kommunikáció szabályszerűségei
● A személyre szabott kommunikáció

● A kommunikáció hatása a motivációra
● Kommunikációs hibák a munkahelyen
● Vezető és beosztott kommunikációja
● Csoportkommunikáció
● Kommunikációs és pszichológiai modellek

A tréningen a résztvevők megismerik a mindennapi kommunikációs buktatókat, és játékos, sok nevetéssel kísért gyakorlati feladatokon keresztül át is élik azokat. Természetesen ezután azt is megtanulják, hogy hogyan kerülhetik el ezeket a buktatókat, és azonnal használható módszereket kapnak a valóban hatékony kommunikációhoz. 

A hatékony kommunikáció eredménye:

Csökken a félreértések száma, ezáltal kevesebb konfliktussal, rövidebb idő alatt, jobb munkahelyi hangulatban látják el a feladatokat a munkatársak. Javul a vezető és a beosztott, illetve a társosztályok közötti megértés. A hatékony kommunikáció valójában a teljes szervezeti működést pozitív irányba mozdítja el. 

Ajánlott moduláris felépítés:
Tréningeket az Apave Magyarország szervezésében tartok.
Ajánlatért kérem, keresse Pór Valériát!