“A nagy tanár olyan általános élet- és munkaszemléletet ad a diákjainak, amivel képesek egészen különböző területeken is megállni a helyüket, olyanokon is, amikről konkrétan semmit sem tanultak az iskolában”

Mérő László

A jó belső tréner olyan, mint a jó tanár. Nemcsak a szükséges anyagot adja át, de a szemléletet, a cég filozófiáját, az irányokat is képviseli. Erősíti a lojalitást, motivációt ad a jövőre. Az új belépők vele töltik munkaviszonyuk első napjait. Miatta érzik úgy, hogy érdemes volt belépni. Vagy azt, hogy holnap már nem érdemes jönni.  

ERRŐL LESZ SZÓ

● A felnőttoktatás sajátosságai
● A tanulás módjai, a tanulás motivációja
● 
Az oktató személyisége, hitelessége
● Verbális és non verbális kommunikáció
● Csoportok és egyének, csoportdinamika
● Stressz, konfliktus, ellenállás, érzelmek kezelése

● Prezentációs és előadói technikák
● A figyelem fenntartása
● Írott anyagok készítése
● Ellenőrzés, számonkérés
● Képzés, workshop, tréning – miben mások

● A tréning felépítése, módszertana

A résztvevők megértik, hogy a tréner személyisége, kommunikációja, hitelessége milyen fontos tényező az általa oktatott egyének motivációjában, tananyag iránti érdeklődésében, a cég iránti elkötelezettségének kialakulásában. A tréning megtartásához szükséges prezentációs és előadói technikákat, a felnőttképzésben jól használható módszertanokat a gyakorlati napon tudják elmélyíteni, ahol egymásnak is visszajelzést adnak. 

A belső trénerek fejlesztésének eredménye:

Nő az új belépők elégedettsége, elhivatottsága, csökken a vizsgát nem teljesítők száma és az új belépők fluktuációja. A szervezet munkatársai szívesebben fordulnak tanácsért a belső trénerekhez, növekszik a belső képzésekre jelentkezők száma. 

Tréningeket az Apave Magyarország szervezésében tartok.
Ajánlatért kérem, keresse Pór Valériát!