“Ahogy a baseballcsapatban a dobó másként áll hozzá a játékhoz attól függően, hogy ki az ütő, a jó értékesítő érvelése is idomul a különböző vevői igényekhez”

Ray Kroc

A konzultatív értékesítés a minőségre, a személyre szabottságra, a valós megoldásokra fókuszál. Az értékesítő felméri és megérti az ügyfél szükségleteit, időt szán az ügyfél megismerésére.

ERRŐL LESZ SZÓ

● Kiszolgálás, eladás, értékesítés
● Felkészülés, kapcsolatfelvétel
● 
A bizalmi légkör megteremtése
● A szakértelem és a szimpátia viszonya, aránya

● Ügyféltipológia, emberismeret
● Kommunikáció az ügyféllel

● Értékesítési modellek
● A szükségletek felmérése
● Az érzelmek kezelése
● Kérdezéstechnika

● Érvelés, haszonérvelés
● Kifogáskezelés

A tréningen az értékesítési technikák mellett olyan ön- és emberismereti, illetve kommunikációs módszereket sajátítanak el a résztvevők, amelyek lehetővé teszik az ügyfél gyors és szükséges mértékű megismerését, igényeinek alapos feltárását, ezáltal a személyre szabott megoldások ajánlását. 

A konzultatív értékesítés eredménye:

Elégedett, folyamatosan visszatérő ügyfelek, motivált, elkötelezett értékesítők. Csökken az értékesítők kiégése, javul a cég ügyfelek általi megítélése, több az ügyfelek közti tovább ajánlás. 

Kapcsolódó tréningek:
Tréningeket az Apave Magyarország szervezésében tartok.
Ajánlatért kérem, keresse Pór Valériát!