„Ahogy a baseballcsapatban a dobó másként áll hozzá a játékhoz attól függően, hogy ki az ütő, a jó értékesítő érvelése is idomul a különböző vevői igényekhez”
Ray Kroc
A konzultatív értékesítés a minőségre, a személyre szabottságra, a valós megoldásokra fókuszál. Az értékesítő felméri és megérti az ügyfél szükségleteit, időt szán az ügyfél megismerésére.
ERRŐL LESZ SZÓ
● Kiszolgálás, eladás, értékesítés
● Felkészülés, kapcsolatfelvétel
● A bizalmi légkör megteremtése
● A szakértelem és a szimpátia viszonya, aránya
● Ügyféltipológia, emberismeret
● Kommunikáció az ügyféllel
● Értékesítési modellek
● A szükségletek felmérése
● Az érzelmek kezelése
● Kérdezéstechnika
● Érvelés, haszonérvelés
● Kifogáskezelés
A tréningen az értékesítési technikák mellett olyan ön- és emberismereti, illetve kommunikációs módszereket sajátítanak el a résztvevők, amelyek lehetővé teszik az ügyfél gyors és szükséges mértékű megismerését, igényeinek alapos feltárását, ezáltal a személyre szabott megoldások ajánlását.
A konzultatív értékesítés eredménye:
Elégedett, folyamatosan visszatérő ügyfelek, motivált, elkötelezett értékesítők. Csökken az értékesítők kiégése, javul a cég ügyfelek általi megítélése, több az ügyfelek közti tovább ajánlás.
Kapcsolódó tréningek:
Tréningeket elsősorban az IWS Solutions szervezésében tartok.
Ajánlatért kérem, keresse Molnár Fruzsina tréning menedzsert!
© Banga Adrienne, 2023.