“A BÉKE NEM A KONFLIKTUS HIÁNYA, HANEM A KONFLIKTUS KEZELÉSÉNEK KÉPESSÉGE”
DAN MILLMAN
Egy konfliktus a legritkább esetben szól arról, amiről a felek beszámolnak. A felszíni érdekellentét mögött minden esetben érzelmek és szükségletek rejtőznek. A tréningen a résztvevők elsajátítják a konfliktusok valódi okainak feltárási lehetőségeit, a konfliktus elmélyülésének megakadályozási módjait, és természetesen a leghatékonyabb konfliktuskezelési technikákat. A megszerzett tudás mind a munkahelyen, mind a magánéletben jól hasznosítható.

TEMATIKA
● Hogyan keletkezik a konfliktus?
● Milyen szakaszai, típusai és szintjei vannak?
● Mit tehetünk és mit ne tegyünk az egyes szakaszokban?
● Amikor egy konfliktus elmélyül…
✓ Az eredményes konfliktuskezelés módszerei és technikái
✓ Konfliktuskezelési stílusok, a saját stílus beazonosítása
✓ A vezető, mint mediátor – konfliktuskezelés a szervezetben
✓ A sikeres együttműködés kialakításának módszerei
Tréningeket az Apave Magyarország szervezésében tartok. Az alábbi linken tud ajánlatot kérni Pór Valéria kolléganőmtől.