“A BÉKE NEM A KONFLIKTUS HIÁNYA, HANEM A KONFLIKTUS KEZELÉSÉNEK KÉPESSÉGE”

DAN MILLMAN

Egy konfliktus a legritkább esetben szól arról, amiről a felek beszámolnak. A felszíni érdekellentét mögött minden esetben érzelmek és szükségletek rejtőznek. A tréningen a résztvevők elsajátítják a konfliktusok valódi okainak feltárási lehetőségeit, a konfliktus elmélyülésének megakadályozási módjait, és természetesen a leghatékonyabb konfliktuskezelési technikákat. A megszerzett tudás mind a munkahelyen, mind a magánéletben jól hasznosítható.

TEMATIKA

● Hogyan keletkezik a konfliktus?

● Milyen szakaszai, típusai és szintjei vannak?

● Mit tehetünk és mit ne tegyünk az egyes szakaszokban?

● Amikor egy konfliktus elmélyül…

✓ Az eredményes konfliktuskezelés módszerei és technikái

✓ Konfliktuskezelési stílusok, a saját stílus beazonosítása

✓ A vezető, mint mediátor – konfliktuskezelés a szervezetben

✓ A sikeres együttműködés kialakításának módszerei

Tréningeket az Apave Magyarország  szervezésében tartok. Az alábbi linken tud ajánlatot kérni Pór Valéria kolléganőmtől.